Nemrégen írtam, hogy a kétkerekű a generál után is szalajt. Ma kapott egy új hajtóművet. Csodák csodája eddig még az eredeti monoblokkal futott.
Ez orvosolta a problémát. Így aztán az említett túrához hasonló úton próbáltam ki az új összeállítást.
Úgy délután öt körül indultam neki.
Budakalász után Kálvária-domb -ekkor harangoztak este hatot-, majd a Kevélyeket követve Csobánkai-nyergen túl Hosszú-hegy a királyok rögös útján.
Fel a Pilis-tetőre. Ott egészen lemerült a világításom. Ellenben olyan tiszta idő és pár nap híján telihold volt, hogy a betonra áttérve különösebb gond nélkül hajtottam tovább. (Csak Pankos-tetőnél iszkolt el előlem pár sündisznó, a szembejövő autósok már ötven méterről lekapcsolták a reflektorukat...)
Azért egy esztergomi kitérőt most nem vállaltam, pedig időbe belefért volna.
Fordulás vissza Dobogókőn este tíz óra nyolc perc körül.
Visszaérkezés fél tizenkettő felé.
75,16 km, 2109 m fel és le mintegy hat és fél óra alatt