Több útvonal naplózását halasztottam el idejében, most pótlom a kilométereket.
óbudai kitérő
27,94 km, 143 m szintben fel és le
Tündérhegyes
40,38 km, 564 m szintkülönbség
solymári kör
40,95 km, 508 m fel és le
Dobogókő
-ezt még szombat este hoztam össze a szokott útvonalon, negyed kilenckor indulva. Három és fél óra nyugodt hajtás, forgalom ilyenkor már kevés siet Esztergomba. Visszafelé fentről majd' a kecskefarmig csak egyetlen kocsi előzött le, az is Szentkereszt után.
65 km, szintben 1100 m
és végül a legutóbbi, hétfő esti körút
55,33 km és 1100 m szintkülönbség
Volt szerencsém élőben látni az "okos világítást" a Jánoshegyen. Ha nem ugrálsz a lámpa pár méteres sugarában, fél perc után félhomályban maradsz. Lefelé nyargalva hol felvillantak a lámpák, hol nem.
Elég fényt adnak, mondhatni ilyen kimagaslóan jó közvilágítás sehol sincs az új sorompón kívül. Mikor épp működik. És nem összetévesztendő egy szembejövő autó fényszórójával.
A másik felfordulás a vizesvb körül volt/van/lesz még egy darabig.
A Batthyány-térnél az épített kaotikus útvonalat tovább bonyolították egy szakaszon lezárással. Mindenki megy amerre lát.
A Margitszigetre például, ott elkészült a beton, a Palatinus újra kinyitott, világítás is van. Épp csak a hídról lehajtást nem kötötték össze rendes kerékpározható úttal, hogy onnan a főútra guruljanak tovább. A friss telepítésű növényzetből már lecsapták a szükséges minimum 1 m szélességet "akkor szakítunk" jeligére.
És a Dagály. A térkép nem engedi jelenleg a bejáratott Népfürdő utcát, helyette az elkerített bicajos hidat veszi elő amin még nem indulhatott meg a forgalom.
Ennyi kisikált Audit amennyi előtte parkolt épp, egy helyen, legfeljebb a gyár telephelyén látni.